فروشگاه اینترنتی لباس پرداخت درب منزل

خرید لباس و پوشاک ارزان مردانه و زنانه (پرداخت درب منزل) - خرید پستی قلم خشگیر بدنه خودرو

نمایش منو و دسته بندی
بستن

قلم خشگیر بدنه خودرو

Car Scratch Repair Paint Pen

قیمت محصول

199,000 تومان
3 نفر
ضمانت بازگشت بهترین کیفیت و قیمت

توضیحات

قلم خشگیر بدنه خودرو

دارای دوام و مقاومت بسیار بالا

طراحی عالی برای از بین بردن هر گونه خط و خش و لکه

دوام و ماندگاری بالا در برابر بارندگی یا شستشو خودرو

دارای طیف رنگی مختلف مناسب انواع خودرو

دارای 2 سر متنوع برای نقاط مختلف خودرو


قیمت : 199000 تومان


این محصول توسط مهندسین مجرب با بیش از سی سال تجربه و پژوهش در زمینه رنگ اتوموبیل و مطابق با معیار های روز دنیا با کد رنگ های استاندارد شرکت های تولید خودرو تولید و بسته بندی میشود.دارای دو سر بصورت یک سر خودکاری عادی برای از بین بردن خط و خش های بدنه خودرو بوده و همچنین دارای یک سر لاک مانند دیگر مخصوص خط و خش های عمیق می باشد.
با خودکار تعمیر رنگ خودرو با زنگ زدگی خداحافظی کنید. این خودکار ضد آب خط و خش را می پوشاند و دارای روکش های فلزی است که برای مدت طولانی از ایجاد زنگ زدگی جلوگیری می کند. برای تمام رنگ های براق مناسب است و به طور موثر روی سطوح فلزی جذب می شود تا از محافظت طولانی مدت اطمینان حاصل شود. با قلم تعمیر رنگ ماشین ما ظاهر بی عیب و نقص ماشین خود را بازیابی کنید. برای جلوگیری از زنگ زدگی و کارایی بهینه آن را به خوبی تکان دهید. روی خراش ها بمالید تا پوشانده شود و در صورت لزوم تکرار کنید.
سبک و قابل حمل، این خودکار تعمیر رنگ خودرو یک راه حل مناسب برای تعمیر خراش های جزئی در حین حرکت است. از رنگ وسیله نقلیه خود به راحتی محافظت کنید زیرا فقط با یک حرکت ساده رنگ اصلی را می پوشاند و بازیابی می کند. بدون زحمت آن را در ماشین خود ذخیره کنید تا در هر زمان به راحتی دسترسی داشته باشید.
رنگ و عیوب خودرو را تنها در 10 دقیقه حل کنید و با این قلم ضروری تعمیر رنگ خودرو در هزینه خود صرفه جویی کنید. خراش‌ها، تراشه‌ها و خراش‌ها را خودتان بدون محصولات گران‌قیمت یا افراد حرفه‌ای برطرف کنید. با خیالی آسوده به یک وسیله نقلیه شیک و جدید برگردید. با این خودکار تعمیر خش خودرو، می توانید خط و خش های آزاردهنده خودرو را از بین ببرید و در عرض چند دقیقه براقیت را بیشتر کنید. استفاده از خودکار آسان است و روی هر رنگی از رنگ ماشین کار می کند. همچنین می توانید از آن برای پولیش و بازگرداندن درخشش اولیه خودرو خود استفاده کنید.

روش استفاده:
- ابتدا سطح را با استفاده از دستمال مرطوب بخوبی تمیز کرده و از هرگونه گرد و غبار پاک کنید. 
- سپس قلم خش گیر را بخوبی تکان دهید.
- در آخر فقط کافیست قلم خش گیر را بر روی خط موجود بر روی بدنه ماشین خود بکشید.   


قیمت : 199000 تومان



ویژگی های قلم خشگیر بدنه خودرو :
- طراحی عالی برای از بین برنده هر گونه خط و خش و لکه
- دوام و ماندگاری بالا در برابر بارندگی یا شستشو خودرو
- دارای طیف رنگی مختلف مناسب انواع خودرو
- قابل استفاده به صورت قلم و  براش لاک
- با کیفیت ترین طراحی و ساخت
- هماهنگ با رنگ بدنه ماشین
- حجم 12 میلی لیتر



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 199000 تومان